åååh, forgive me.. fuck me, foget me, fucking loser!

ååh jag är så arg, besviken, förbannad. Ja, allt i ett.
Jag vill inte mer, aldrig mer. Tänker aldrig mer ge.
Och aldrig mer ta emot.
Gör det du gör, Njuuut.
För en dag, kommer du att inse.
Då njuter jag.
Jag kan nästan säga hata. För du är en idiot.
Jag ångrar så mycket.
Jag hatar att känna såhär, Men kan inte hjälpa.
Jag hatar att du är som du är.
Men jag kan inget göra.
Jag saknar då, jag saknar förr.
Men jag vill inte ändå.
Fattar du ingenting? är du helt jävla störd?
Vad är ditt äckliga problem,
Det värsta av allt är att jag fan inte kan läsa dig.
Du är den enda jag inte kunnat läsa.
Jag känner mig elak, grymt elak.
Men det är inte jag som är elak.
Jag är för jävla snäll, men nu .. palla.
Näe jag kommer aldrig vara snäll mer.
Nu är det fan dags att inse verkligheten.
Även om det kommer bli svårt!
Jag tänker inte låta mig trampas på mer.
Det är du som missar, det är du som förlorar.
Det är du som gör misstag.
Och det är jag som är dum som inte fattar.
Väx, sluta dumma dig.
Va den du kan vara. jag vet att du kan.
Va inte den jag hatar och aldrig mer vill veta av.


Nej ta inte åt dig, hela mitt liv kretsar inte runt dig.

Kommentarer
Postat av: fjortiz

heej! jag är en tjej på tio år som precis har flyttat!



då delar jag sovrum med mina föräldrar!

jag somnar väldigt sent med det vet inte dom, varenda natt så säger dom till varandra (Nu har hon somnat)

då börjar de ha sex! jag ligger och ser på! jaag blir såååååå jävla kåt! jag vill ha sex nuuu. det bara dunkar där nere! varje natt så drömmer jag om att jag har sex! vad ska jag göra? ps: skicka gärna på hotmail! vill inte att alla som läser bloggen ska se!

2011-07-15 @ 15:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0