Det går bra nu.

I mitt inlägg om att glömma sitt ex,
Skrev jag istil med att, Även
om du bara skall vara hemma skall du göra dig fin, så att du känner dig
fräsch.
Så att man får bättre självförtroende.
För jag själv funkar så att går jag en hel dag, eller flera dagar utan smink.
Orakad osv, då känner jag mig
inte fin.
Men nu när jag solar, känner jag mig fräsch.
När jag rakar mig varje gång jag duschar, känner jag mig ren.
Jag har även gått ner i vikt, skall ner mer i vikt.
och det har gjort mycket på mitt självförtroende.
För det liksom känns på kläderna,
Fast det värsta är ju att mina bröst har ju även blivit mindre, haha!

Men men alltid är det något man inte är nöjd med,
Men dom är lagom, och det är okej för mig.  Idag har jag även bestämt mig för att börja boxas.
Det börjar idag, så skall dit senare. Kommer vara asballt men nervöst, för det är tydligen bara 2 tjejer där.
Men jag har alltid velat det, och nu skall jag fan ta tag i det, och det är ett bra sätt att bränna fett (Y)

Sen när jag sminkar mig och känner mig fin, så får jag faktiskt mycket bättre självförtroende.
Ville även fixa mina naglar idag, eller imån. Men hur skall det gå om jag skall boxas?
Får se hur det blir med det. höhö

En annan sak jag har bestämt mig för, eftersom jag är singel, så får man klara sig på egen hand,
men jag har bestämt mig.. att det blir INGEN ONANI, för att när jag väl har sex nästa gång så skall det vara ett sånt HEJDUNDRANSEX, så jag skall vara cpkåt, så det skall.. aa vet inte vad jag skall säga.
Men tror det blir mer maffigt om jag inte onanerar tills dess.. höhö, fast får la se om jag klarar det.


vad tror ni, en bra eller dålig idé? och tror ni sexet blir bättre?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0