fråga.


Hej jag undrar varför man blöder när man har sex ?
Jag har bara hört att man blöder första gången men inte andra gången man har det ..
Men jag blöde andra gången också va kan det bero på ?



ja du jag är ingen expert men svarar så gott jag kan,
jag vet inte om jag vågar svara på det.
Jag vet att jag inte blödde första gången jag hade sex.
Men jag blödde första gången med killen efter.
Det kan vara att mödomshinnan inte gått sönder helt?
jag vet inte riktigt, förlåt kanske borde kolla upp det?

Försäkerhetens skull? :)

Kommentarer
Postat av: linda

Jag tror också att det är för att mödomshinnan inte gått sönder helt. Jag blödde varken första eller andra gången, jag har aldrig blött så det måste vara från person till person.

2009-12-08 @ 11:58:55
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: TripleSex

Mödomshinnan är ett hudveck som tänjs ut, alltså, om killen kommer in ordentligt första gången så bör det inte vara den som tänjs ut helt :)

Dock så kan det vara att man spänner sig alternativt har känsliga slemhinnor som är anledningen till att det går sönder! :)

2009-12-17 @ 16:55:23
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0