Fråga.


När jag och min kille har sex så gör det så jäkla ont när han kör in den,
mår nästan illa. men sen blir de rätt skönt. vfr gör de så himla ont tror du?
Han har förövrigt en sjukt stor kuk.



Jag vet inte riktigt varför, men jag tror att det kan vara att du inte är riktigt våt.
Prova med att köra ett längre förspel tills du känner att du är riktigt våt och
kåt och se om det inte gör lika ont då?
För det kan göra riktigt ont att få den inkörd i dig om du inte är våt, Du säger
att det blir rätt skönt senare, Det kan vara för att efter ett tag blir det ju vått
och då gör det inte lika ont. Din slida är töjbar och rättar sig efter hans
penis, så prova med mer förspel och inte "direkt på" eller prova glidmedel?
För jag tycker att när man har kommit till att han ska föra in den
så skall det kännas sjukt underbart, det ska inte göra ont!


PUSS,
sexbloggen.

Kommentarer
Postat av: fjortiz

Hej! Jag är en tjej på 10 år som precis har flyttat!



Jag delar rum med mina föräldrar! jag somnar väldigt sent med det vet inte dom. varenda natt så säger dom (nu har hon somnat) till varandra. och då har dom seex! ligger och ser på, blir såååååå kåt!

det dunkar där nere (du vet vad jag menar) jag är bara 10 år men jag vill haa seex! vill bli av med oskulden! vad ska jag göra! vore tacksam för svar!

2011-07-15 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0