haha


Jadu, som vi alla vet finns det killar med hjärna på fel ställe. Killar som bara tänker med pungen.
Jag träffade en kille som för mig bara var en kompis, och för mig bara skulle vara en kompis.
En kille som jag berättade för er , som jag tyckte var bra. Som förstod osv.
Men jag hade grymt jävla fel.
Visst jag hade gör kul med honom, skrattade, hade roligt, kunde slappna av.
och samtidigt prata om massa.
Men från min sida klickade det absolut inte mer än vän.
Skulle inte ens vilja ha honom som mer än en vän.
Men jag kunde väl inte riktigt med och säga det rätt ut.
Men han var ju som sagt här var väl väldigt kladdig , ville gärna ha närkontakt osv.
Men jag visade ju ganska bra att jag inte ville, och att det räckte med kramar.

Sen är jag sån, att jag har jättesvårt för att tycka om, o kan inte vara med vem som
helst och det måste kännas bra på alla sätt för att det skall funka.
Men det började väl med att han skulle åka för o hämta kläder, då kom det sms.
Sms om att han hade bestämt att han skulle få en puss.
Jag sa att jag tyckte att det var bättre o vänta.
Han sa att han ville ge mig tid o blabla. Du vet va killar säger för att låta bra. haha!
men bara om jag gav honom pussar, då sa jag.. den dagen jag vill ge dig en puss
får du det, annars blir det bara helt fel.

Han kom tillbaka på kvällen, och jag kom hem från jobbet.
han stannade några dagar till och allt var frid och fröjd.
JO, han blev lite sur på sms.. för han SMSA när vi satt i SAMMA rum o kollade film o det var en till här.
För att jag inte visade någonting.
jag sa, "men du sa ju att du skulle ge mig tid?"
men då kom ju tjötet om pussar, och att jag fick bestämma om vi skulle ha sex. Och att det var helt
upp till mig.
Sen senare så tog han tag runt mig och la mig i sängen, han satte sig över mig, höll i mina armar och var ca. 2 cm från mitt ansikte.
Jag sa;
"jag blir rädd"
han sa ;
"va, varför?"
jag ;
"Näe jag är rädd för att du skall pussa mig"

Han blir skiiiiitsur och svarar ;
"men jag har ju förfan sagt att du får visa om du vill något"

Sedan gick det väl någondag, och det var dags för honom att sköta skolan lite, så han åkte hem.
Så han skickade sms om att han inte ville åka, o att han kommer sakna att sova med mig osv.
Jag tänkte inte så mycket på det, för jag kände ju ingenting.

Han hade lagt min nyckel på ett ställe och jag hittade inte den, så vi råkade
bråka. vilket gjorde honom förbannad, för att jag "ringde honom och anklagade honom"
när jag frågade honom vart min nyckel var, för han hade inte lagt den där han skulle.
så ja sket i honom,
umgicks och hade kul iallafall.
han hörde av sig efter en stund och frågade vad det var med mig.
han trodde att jag skulle slicka hans röv som alla andra brudar, vilket jag svara att jag är inte
som alla andra.
och att han kunde drömma om att han kunde behandla mig sådär.
oblabla.
han sa att han märkte att jag inte var som alla andra, för bad han om en puss skulle han få det.
Dagen efter bestämde vi oss för att vara vänner. För jag skulle trivas bra med honom som en vän.
För vi hade kul ihop.
Sedan dagen efter igen på morgonen fick jag sms. Där han frågade vad jag gjorde.
Jag svarade med.
"tja, jag ligger i sängen. vad gör du då?"

jag fick ju självklart ett svar tillbaka ;
" åh, jag saknar det! nej jag har matte"

svarade något med att det var kul eller något.

han svarade ;
"nej matte suger, men 3+3 är kul"

jag svarade att det var väl kul om personen kunde sin sak osv. o han började snacka om att vi skulle göra det ordentligt.
jag skrattade till och skrev att vi hade ju bestämt oss för att bara vara vänner. då kom det ju självklart att han bara skojjade, så jag tänkte att jag skulle driva med lite för o kolla honom.
Ja då visade det sig, att om jag hade sex me honom DÅ vill han satsa, för att då visar jag någonting tillbaka.
så vi fortsätte smsa underdagen, och han ville komma och hälsa på mig. och sova med mig.
Men jag skulle göra annat så jag sa att det inte gick men att vi kunde ta det under helgen.
Vi snackade senare på msn.
och han började självklart snacka om vad jag ville göra och en massa flörtgubbar, jag svarade typ umgås, dricka och ha roligt och frågade vad han ville göra.
Ni kan ju aldrig gissa vad han svarade.

Tillslut började jag bli lite smått irriterad, för jag bryr ju mig inte det minsta om honom på det sättet?
jag menar jag är ju för fan __ år,  jag vet när det handlar om sex o inte.
Så jag sa ju att jag visste om att han bara ville ligga.
då blir han helt rasande och sa ;
"tror du på riktigt att jag skulle stanna eller komma tillbaka om jag bara fick se ryggen, tror du jag tycker det är så fucking roligt när tjejer jag börjar tycka om tror att jag bara vill ha sex med dom.. jag kommer inte såra dig och, men menar du det du sa, så bra då vet jag"


jag svarade bara något istil med, "jag är inte dum"
han svarade "okej, ha det fint så får vi se om vi hörs igen"
Han ringde 2 dagar efter för och kolla hur det var med min bror.
Men sedan har jag inte hört något mer av honom.

så hur var det med det där snacket ibörjan? ;)
att vi går efter vad jag vill. Vill jag bara vara vän så skulle han acceptera även om det var jobbigt? MEN NEJ, eftersom han inte fick sex eller något mer så dög det inte.

Jag lider med er grabbar.. fan skaffa en barbara ist!

Kommentarer
Postat av: vill gärna ha svar

Hej jag undrar varför man blöder när man har sex ? Jag har bara hört att man blöder första gången men inte andra gången man har det .. Men jag blöde andra gången också va kan det bero på ?

2009-12-07 @ 14:11:53
Postat av: TOM

AHAhhhaahgahhhahahahhHAHAhhHAahaaa

2009-12-07 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0