jag vet inte varför..

Jag är inte som alla andra, jag är som jag är.. Jag kan inte ändra på det.
Jag önskar att jag kunde, jag önskar att jag var som alla andra.
Jag önskar att jag kunde styra över det, jag önskar att de var lätt.
Jag fick skit för att jag brydde mig efter en vecka.

Men jag kan inte hjälpa det.
Jag har svårt för att bli kär, blir jag det så blir jag det på riktigt.
Det är inget jag bestämmer över, och det är inget
jag säger att jag är bara för skoj skull.
Utan det är äkta, jag är inte som alla andra småflickor,
som säger ;
"jag älskar dig"
efter en vecka, eller
för att man säger att man är tillsammans.
Jag är inte sån som byter kille lika ofta som jag byter underkläder.
Jag kan inte, och kommer aldrig vara sådan.

Därför ångrar jag att jag trodde på det, och att jag trodde
att det inte gjorde något med åldersskillnad.
För jag trodde det var äkta.
Jag trodde på oss, jag trodde på dig.

Jag önskar att jag hade lätt för och bli kär, för då hade allt vart
lätt. Då hade det bara vart att gråta en stund, sedan ta nästa.
Men det funkar inte så för mig, jag vet om att jag
absolut inte har svårt för att få killar.
Har nog aldrig haft det, men jag har svårt för så mycket annat.
jag vill inte ha det så..
Jag tror inte folk förstår hur det är att vara mig.
Allt måste verkligen klicka, och det hade det verkligen gjort på alla sätt denna gång.

Men jag skall glömma, gå vidare, låta dig vara.
Få dig att må bra.
För då blir du glad.

Jag skall göra detta för din skull.

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson ;-

man ska inte vara som alla andra, då är man inte speciell.. :)

2009-12-11 @ 14:47:28
URL: http://youtakemylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i den där texten.. Jag håller med Rebecka johansson, man ska inte vara som alla andra för då är man inte speciell. ;)

2009-12-13 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0