Någon som känner igen sig?

Hej sexbloggen, från mig själv.

Jag känner att en sak börjar bli väldigt jobbig.
Och det att jag kan inte ens ha en killKOMPIS
som inte ens försöker, jag vet inte hur jag skall göra.
För jag trivs i deras sällskap och tycker
nästan det är lättare att umgås med killar,
för tjejer är falska, och snackar bara skit om allt
och alla hela tiden.
Medans killar lever för stunden, skiter i det mesta.

Är det mig det är fel på? eller varför skall dom alltid hålla på.
Dom slutar höra av sig när jag har pojkvän, kommer tillbaka när jag är singel.
Även om jag inte visar intresse, är dom för närgångna,
eller kommer med ord som får mig att fatta.
Jag har en vän som är en väldigt nära vän,
Jag trodde att det bara var vän också, Men märkte ju nu ganska direkt att det är något.
Det blir ju tillslut att jag inte ens kan umgås med dom.
En annan vän e på mig så fort vi dricker, skriver cpsms.
Och en annan tycker jag om jättemkt, och gillar att umgås jättemkt med.. men jag vågar inte ta hem honom. För han pratar alltid sex, och även om jag sagt att jag inte vill ha sex. Så pratar han om det.
Säger att vi inte behöver ha sex, bara ja ger mer än vanligt.
Men jag vill ju inte, men jag vill ju samtidigt vara med honom.

Varför tänker alla killar bara på sex, och varför kan dom inte bara vara vän?
Och hur fan ska man göra om dom inte fattar att man inte vill mer än vän?
Är det någon som känner igen det jag pratar om?


En killkompis för mig, är en kille som lyssnar när man är ledsen,
som finns där när man är glad. Som man hittar på saker med.. som man kan umgås med mycket,
utan att han ens berättar hur bra du ser ut.
En kille man kan sova med utan att han ens rör vid dig.
Varför finns det inga såna?

Killar är som toaletter, upptagna eller fulla med skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0