Okej, jag fortsätter :)

Idag var jag och handlade lite, var inte alls planerat. haha
Men hittade lite roliga saker.
Ett spel som man kan ha på förfest, Vi märkte nu efter när jag kom hem att
det kan innebära att man får strippa och sånt med. Så det gäller
nog att vara onykter, men kul!

Köpte även.

Det är två pennor,
med smak av choklad
och Jordgubb,
som man skall
måla på varann och
sedan slicka eller göra vad man vill med.
Man kan ligga i sängen
och ha roligt med varanns
kroppar, genom att måla
och sedan smaka ;)

haha asballt, får väl se när det är min tur och prova.


Sedan hittade jag dessa tärningar!
Tyckte jag också var roligt
och bra att ha. haha

Dom blir liksom aldrig
förgamla och det är en rolig
sak,
lite spännande så.
Var, när och hur typ!
Dom lyser i mörktet också,
det är ju bra för dom som är
lite rädda ;)
mouhahah

Ena tärningen visar vilken ställning man skall
göra, och den andra visar vart någonstans ni skall vara. Roligt, roligt!

Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Har testat sådana tärningar dock tyckte jag inte det var hälften så roligt som jag hade trott att det skulle vara :P

Men du får tala om hur pennorna smakar!

2009-12-21 @ 20:04:13
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0