så jävla rätt.

Ja, jag vet att min blogg suger.. Jag håller helt med, men vet ni varför?
Det är för att jag knappt kan stava till S N Å P P längre.
Nej men helt seriöst, det är faktiskt inte så himla roligt längre.
Det var en sak förr, när man kunde suga snopp varje dag.
Eller när man hade sex nästan när man ville, eller t.o.m kunde få analsex?
eller kunde bli pullad om man kände för det? eller slickad?
köra vanligt missionärssex, eller kanske stenhårt doggy?
JA NI FÖRSTÅR, men nu e det såhär att jag är singel.
har inte sex, och just därför tänker jag inte på sex hela tiden.
Det är en sak när man har någon o man kan prova på massa nya
saker, göra roliga saker tillsammans.
Kul och ba,
"ääh ikväll skall jag prova att pulla eller onanera på ett annorlunda sätt och sedan skriva det i min blogg"
när riktigt så kul är det faktiskt inte.
Inte för mig iallafall, Dom senaste inläggen har vart mer personliga, känslor, tankar osv.
Visst fan va känslor suger, finns inget värre att läsa om.

Men det kändes bra för mig att skriva, och det är ju min blogg.
Men visst den kan bli kul, den kan bli rolig o läsa.
Men Jag kan inte  vara rolig och skriva om massa snuskiga detaljer och fantasier om jag inte känner
för det.
Om ett tag kanske, men just nu känner jag inte för det.
Visst jag har inte blivit världens nunna som aldrig e sugen på sex längre.
jag tänker mycket på sex, och hur jävla skönt det hade vart att få den införd i mig.
Långt in, väldigt långt in.
Bara känslan av första införandet gör mig pirrig i magen.

Men det är ingen idé att plåga sig själv, så låter bli att försöka tänka så mycket.
tack för mig, och hoppas du som skrev kommentaren suger snopp lika mkt som min blogg suger :)
PUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

snälla du, sluta inte blogga! din blogg är jättebra vad du än skriver om :)

och vet du vad jag tycker?

jag tycker att du ska skaffa dig en kk som du kan ha sex med när du känner för det! det förtjänar du och jag tror att du skulle behöva det :)

2009-12-25 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0